четверг, 30 января 2014 г.

Рефлексія модулів 9-10

Ми дійшли до завершення нашої роботи.
Працюючи з матеріалами нового модуля, я зхробила висновки, що стосуються деференційованого навчання. Там я визначила 4 напрямки:
1 - зміст,
2 - процес
3 - результат
4 - середовище навчання.
Щодо методів роботи з обдарованими учнями, то ми знаємо багато методик. А для проблемних дітей - майже немає.
фасилітайція предпологає перехід до процесу навчання, що будується навколо навчальних потреб учнів, вимагає адаптації з боку учнів і з боку учителя.
Сьогодні ми виклали наші навчальні матеріали на Google-диск та зробили на них посилання на wiki-iteach ресурсі, що було новим для мене.
Все сподобалось!!!

Комментариев нет:

Отправить комментарий